środa, 18 lipca 2012

Pizza z oliwkami ( zwanymi robaczkami :P )

Dziś przeglądając książkę kucharską Termomixa (jestem fanką tego urządzenia i szczęśliwą posiadaczką) natknęliśmy się z Michałkiem na przepis na pizzę, sprawdziłam co mam w lodówce i wyczarowaliśmy pyszną pizzę, nawet Misiu nauczył się wymawiać to słowo :). Zobaczcie sami :) Wyrabianie ciasta w termomix'sie zajęło nam 3 min, nakładanie składników trochę dłużej (ale dla Michałka to była największa frajda) ;), no i 30 min w piekarniku i pizza gotowa :). Nawet policjant z lego duplo nam pomagał :P
Lubię gotować i zjadać pyszne potrawy, ale zawsze szukam sposobu, żeby potrawę przygotować SZYBKO i SMACZNIE. Wolę ten czas spędzić z moim synkiem na wspólnej zabawie lub popracować :). Apropos: niedawno przyjechała do Polski Marta Kaczmarski mój partner biznesowy z Kanady!!! I już nie mogę się doczekać wspaniałych spotkań zespołu Team Talk Fusion Poland, które odbędą się we Wrocławiu, gdzie dowiemy się o nowym trendzie w videokomunikacji!!! Opowiem Wam wszystko w najbliższym czasie :)

3 komentarze:

  1. Pizza, mhhhmm. Chyba też się skuszę. Zajrzałam tu przez przypadek, ale chcę zostać na dłużej. A tym bardziej chcę jak przeczytałam, że jesteście z miasta W. Mogę?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga i na konkurs:)
    http://annazzielonegowzgrza.blogspot.com/2012/07/pene-ziarno-od-bobovity-i-rymowany.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne :), ja się zakochałam we Wrocławiu! Zapraszam Cię gorąco i zaraz zajrzę do Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń